Un podcast despre muzică, profesionalism, talent și muncă, plecând de la Festivalul „George Enescu”

A dirijat pe marile scene ale lumii și a lucrat cu orchestre de top la nivel mondial; a colaborat cu Mstislav  Rostropovich, Placido Domingo, Herbert von Karajan, Leonard Bernstein, și de la toți a înțeles că talentul trebuie cultivat prin muncă, independent de cât de cunoscut ești. Poartă pasiunea de a fi român în suflet și niciodată nu a avut un complex față de rădăcinile sale românești; ba dimpotrivă, pentru el, a fi român e un titlu de noblețe, o laudă, așa cum era și pentru George Enescu. Dirijorul Christian Badea se întoarce la microfonul podcastului Avangarda, pentru un dialog despre muzică, profesionalism, talent și dedicare, plecând de la o radiografie a ediției Festivalului „George Enescu” din acest an. Dirijorul Christian Badea îi relatează fostului ministru al Culturii bucuria pe care a avut-o descoperind că școala de muzică românească își educă absolvenții pentru a fi competitivi oriunde pe glob; dar și entuziasmul pe care l-a avut descoperind generații noi de tineri, înclinați către muzică și cultură clasică. În premieră, Christian Badea mărturisește și care este opera genială pe care ar vrea să o aducă la edițiile următoare ale Festivalului „George Enescu” și care este marea mâhnire pe care o are în privința evoluției Festivalului, absența unei noi săli de concerte, despre care s-a vorbit obositor de mult, fără să existe vreo inițiativă concretă.

Interviul integral îl puteți urmări accesând link-ul: https://www.youtube.com/watch?v=aZ_cTZby7CE