Astăzi, la Avangarda, regizorul, profesorul și directorul Victor Ioan Frunză. Creatorul fenomenului Trupa pe butoaie, primul spectacol cult din România bazat pe textele teatrului popular francez, și autor al brandului Trupa fără nume, Victor Ioan Frunză ne dezvăluie culisele studențești ale generației de aur a UNATC, în care trei mari regizori români și câțiva studenți străini au reușit să fie admiși, de prima dată, într-un an în care competiția era de 100 de candidați pe loc. Victor Ioan Frunză explică de ce crede că recentralizarea în acest domeniu ar putea fi o măsură administrativă de succes, cu impact asupra managementului cultural dar și asupra finanțării instituțiilor de spectacol, dar și care sunt vulnerabilitățile evaluării directorilor de teatre la momentul prezent. Despre birocrație, subfinanțare și orgolii nemăsurate care compun teatrul de putere din spatele artei, dar și despre cât de adevărată ar fi vorba lui Kushner – „sfârșitul lumii e aproape”, când vine vorba despre industria spectacolelor din România, ne vorbește la microfonul Avangardei fostul director al Teatrului Național din Cluj, regizorul Victor Ioan Frunză.