Astfel, este implementată investiția cu titlul ”Servicii de integrare și dezvoltare pentru digitalizarea activității Primăriei Municipiului Târgoviște”, iar în linii mari, aplicațiile proiectului au în vedere următoarele aspecte:
– registratură electronică automatizată;
– arhivă electronică automatizată;
– implementarea unui circuit electronic al documentelor, semnătură electronică și identitate electronică;
Ultima etapă, a cărei implementare va începe la începutul lunii viitoare, este reprezentată de relația online cu cetățenii, indiferent că discutăm despre aspecte care țin de urbanism, taxe și impozite locale, stare civilă, etc., practic orice cerere va putea fi depusă și soluționată online, fiind generat un ecosistem digital interinstituţional, interconectat si interoperabil, pentru asigurarea accesului online la serviciile gestionate de primărie;
Valoarea proiectului este de aproximativ 4.000.000 lei, iar finanțarea a fost asigurată prin fonduri europene, în cadrul Programului Operațional Capacitate Administrativă (POCA).
Comments are closed for this post.