𝑨𝒔̦𝒂 𝒄𝒖𝒎 𝒂𝒎 𝒑𝒓𝒐𝒎𝒊𝒔, am reușit ca, în mai puțin de două luni, alături de colegii din Consiliul Județean Dâmbovița, să prezentăm un studiu de prefezabilitate care să răspundă tuturor exigențelor tehnice și economice.

Încă din prima zi de mandat, mi-am asumat îmbunătățirea infrastructurii rutiere dâmbovițene!

Studiile de prefezabilitate pentru Inelul 2 de Centură al Municipiului Târgoviște și centura ocolitoare a orașelor Pucioasa și Fieni au fost deja aprobate, iar astăzi suntem în fața planurilor care vor debloca orașul Găești.

Zilnic, sute de camioane trec prin centrul orașului Găești!

Orașul este poluat, siguranța oamenilor este pusă în pericol, transportatorii pierd bani și timp!

Reușita de astăzi urmează să rezolve toate aceste probleme!

Foarte important este faptul că proiectul, “Drumuri de legătură ale drumurilor naționale DN71 și DN7 la Drum Expres Valahia, Autostrada A1 – Ploiești, pentru creșterea accesibilității în zonele urbane ale Municipiului Târgoviște și orașului Găești” – Drum de legătură pentru creșterea accesibilității în zona urbană a orașului Găești, leagă viitoarea centură a orașului de drumul Expres Valahia.

Astfel, miile de mașini care vin de pe rutele București – Pitești, Ghimpați – Petrești – Găești, dar și din comunele Mogoșani, Mătăsaru, Costeștii din Vale, nu vor mai intra în Găești.

Studiul de prefezabilitate prevede un traseu care înconjoară, în totalitate, orașul Găești, dar care, în același timp, asigură accesul în și dinspre oraș.

  • Un traseu de cca 4,5 km;
  • Categorie tehnică III;
  • O bandă pe sens cu lățimea de 3,50 m;
  • 3 intersecții amenajate cu sensuri giratorii sau noduri rutiere;
  • O intersecție amenajată cu sens giratoriu la intersecția cu DN7;
  • O intersecție amenajată cu pasaj suprateran peste DJ401A și C.F. București-Pitești-Craiova;
  • O intersecție amenajată cu sens giratoriu la intersecția cu DN61.

Costul total al investiției este de 89.917.037,74 lei.